Brak uprawnień w GETIN BANK

Dodano przez:

galileo26

galileo26
2011.09.16 22:16

w sierpniu złożyłem wniosek o przyznanie limitu na rachunku ROR w Getin Bank w Pabianicach. Na początku września na konto wpłynęło moje świadczenie pieniężne i po wizycie w banku, miły Pan poinformował mnie że procedura przyznania została uruchomiona i kwestią 2-3 dni jest przyznanie limitu.

Po kilku dniach oczekiwania postanowiłem udać się do banku aby zapytać " jak im idzie ? " i okazało się że nie idzie, bo WŁAŚNIE ZMIENIŁA SIĘ PROCEDURA i teraz limit przyznaje szeregowy pracownik oddziału, a nie tak jak wcześniej centrala banku. Szkopuł jednak w tym, że ten szeregowy pracownik nie ma jeszcze uprawnień, ale one będą dziś, albo jutro.

mówię: ok, mam jeszcze trochę cierpliwości więc poczekam.

Dzwonię po kilku dniach i słyszę że on nadal nie posiada uprawnień, bo coś tam w oddziale, kerowniczka go zlewa i w ogóle !

W tym momencie się we mnie zagotowało ! Wybieram ich bank, przelewam im wynagrodzenie na konto, zarabiają na mnie nie małe pieniądze, bo udzielili mi kredytu hipotecznego i...MAJĄ MNIE W DUPIE ! Człowiek chce limit na ROR-ze z lichwiarskim oprocentowaniem, a oni nie potrafią wziąć ode mnie tych pieniędzy przez jakąś zasraną procedurę, której nie potrafią wcielić w zycie.

Że wspomnę jeszcze o kolejkach, 3 na 5 wizyt kończy się oczekiwaniem dłuższym niż 40 min.

Powiem krótko, jak znajdę trochę więcej czasu, przeniosę kredyt do innego banku - możliwości nadal są bardzo duże, a oferty całkiem korzystne i W DUPIE MAM PROCEDURY !

pozdrawiam

Tomek z Pabianic

 

Obserwuj Komentarze (10)

Publikuj


Komentarze do artykułu

  • lena

    lena 2011-09-20 00:33:34

    bez sensu, nie szanują klientów i chcą tylko pieniędzy, miałam założyć u nich konto, ale po tym wolę nie ryzykować i wybrać bank, który klientów szanuje

  • papryczusia

    papryczusia 2011-09-20 19:58:23

    tak się właśnie dba o klienta...;/

  • marta

    marta 2011-09-20 20:10:10

    Tomku, jedyna rada: zmień bank, chyba, ze bank zmieni pracowników bo to absurd! I chyba ktos tu zapomniał o starej dobrej zasadzie,: czy klient jest dla banku czy bank dla klienta?!! po prosotu wstyd Panowie i Panie z Getin Banku!

  • m..

    m.. 2011-09-20 21:34:19

    W dzisiejszych czasach mało który bank dba o klienta, a jakoś obsługi i zadowolenie klientów w 90% zależy od pracowników zatrudnionych w oddziale, niestety jak widać ciężko jest znaleźć kompetentnych doradców! Konkurencja jest po to, aby klient miał wybór, zawsze możesz zmienić bank, lub na początek oddział banku..choć pewnie i tak jeden klient na nich wrażenia nie zrobi...życzę powodzenia i wytrwałości, albo lepiej cierpliwości ;)

  • Magdalena

    Magdalena 2011-09-21 00:13:07

    Czasy monopolu na bank już się dawno skończyły i to nie klient jest dla banku tylko bank dla klienta - niestety w tym chyba o tym nie wiedzą.
    Walcz o swoje i przenoś sie do innego.

  • Karo

    Karo 2011-09-21 00:42:45

    To wszystko wygląda tak, jakby w tym całym banku pracowały dwie osoby i żadna nie jest zbyt kompetentna, żeby załatwić sprawę jak trzeba, a na dodatek jedna osoba drugą się zasłania. Jeśli w ten sposób bank "troszczy się" o klientów i ich pieniądze, to ja tego banku nie polecam nawet nieprzyjaciołom. A dla własnego spokoju przenieś co swoje do bardziej odpowiedzialnego banku.

  • Oleszka

    Oleszka 2011-09-21 00:46:30

    Miałam kredyt w owym banku i zdecydowanie go nie mogę polecić... Konsolidujcie, przenoście, byle nie tam. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem ! Nie dbają o klienta, to ten się "wymeldowuje"...

  • Michał

    Michał 2011-09-22 11:57:23

    znam ten bank - na szczęście nie mam już z nimi nic wspólnego !
    Nie dbają o klienta, a większość osób tam pracujących jest NIEKOMPETENTNA.
    Zmień bank na bardziej przyjazny - popytaj znajomych, na pewno coś ci polecą - przeciez mamy XXI wiek...
    powodzenia

  • Zuzanka

    Zuzanka 2011-09-22 12:03:28

    mam nieprzyjemne doświadczenia z oddziałem w Pabianicach, ale odkąd zaczęłam załatwiać moje sprawy w oddziale Łódzkim odczuwam diametralną poprawę.
    Ludzie to nie maszyny, nie można ich zaprogramować na tryb: będę miły i kompetentny :)
    Na szczęście my, klienci mamy jeszcze możliwość wyboru...

  • Rosati

    Rosati 2011-09-22 12:09:41

    Człowieku, to jeden z najmniej przyjaznych klientowi banków w Polsce !
    Nie patrzą na Ciebie jak na człowieka, ale jak na portfel.
    Na bank powinieneś zmienić bank.
    Polecam Polbank - miło, kompetentnie - jestem zadowolony..

Dodaj komentarz

 
 

Najpopularniejsze wpisy



    Najnowsze wpisy