naprawa gwarancyjna trwa prawie 2 miesiace

Dodano przez:

robert86

robert86
2013.01.26 18:33

W pazdzierniku ub roku w salonie Orange w Krakowie przy ul .Starowislnej przedłuzajac umowe kupiłem nowa komórke Motorola Defy.Niedługo po zakupie wysłąna została do naprawy gwarancyjnej sked wróciła po miesiacu czasu po wymianie baterii.4 grudnia 2012 r. ponownie zgłosiłem komórke do naprawy gwarancyjnej bo jej czułosc była tak niska że nie było zasiegu nawet w poblizu masztu stacji retransmisyjnej Orange.i pomimo że przepisy gwarancyjne nakazuja naprawe w 14 dni ,a wyjatkowo 28 dni do dnia dzisiejszego tj po upływie prawie 2 miesiace komórka dalej w naprawie.Wielokrotnie wysyłałem emaila do biura obsługi z żądanie przyspieszenia napraswy a nawet wymiany komórki na nowa odpowiedzi nie było.Wczoraj otrzymałem odpowiedz że uszkodzona komórke mam zgłosić do naprawy gwarancyjnej.Czyżby w Biurze Obsługi Orange nie umieli czytac.bok@orange.pl to adres do korespondencji Orange.

 

Obserwuj Komentarze (9)

Publikuj

Opinia eksperta:

Orange Ekspert

@robert86
Gwarancja na sprzęt jest udzielana przez producenta. Oddając telefon na gwarancji można go przekazać do autoryzowanego serwisu producenta bezpośrednio lub za pośrednictwem sprzedawcy. Przykro nam, że tak długo czekasz na naprawę. Polecamy kontakt z infolinią producenta, powołanie się na numer zgłoszenia i dowiedzenie się o status naprawy bądź też zażądania wymiany telefonu na nowy przez wzgląd na czas realizacji naprawy. Możesz dodatkowo przesłać do nas na adres: pomoc.facebook@orange.com swoje dane tj. numer telefonu i dane właściciela. Wówczas postaramy się zainterweniować u producenta w Twoim imieniu.


@Basz
W celu skorzystania z naprawy gwarancyjnej (zakupu dokonany przez Internet) możesz oddać aparat za pośrednictwem każdego salonu bądź w miejscu wskazanym przez gwaranta w karcie gwarancyjnej. Natomiast, jeśli chcesz naprawy w ramach niezgodności towaru z umową (w przypadku klienta indywidualnego) lub rękojmi (klient biznesowy) to tylko w głównym salonie Orange. Masz również możliwość przesłania telefonu samodzielnie do autoryzowanego serwisu producenta, którego adres możesz sprawdzić na jego stronie internetowej. pytanie do eksperta

Komentarze do artykułu

  • orange-mowimy-stop

    orange-mowimy-stop 2013-01-28 13:17:45

    oj, niestety to nie pierwsza reklamacyjna wpadka orange - polecam do nich przedzwonić, raczej będą próbowali Cię zbyć, ale dzwoń do nich regularnie. Ostatnio fajnie dziala załatwianie takich spraw na fanpage na facebooku, bo firma boi się publicznej kompromitacji. Jeśli telefonicznie Cię oleją to napisz na fb grzecznie, że kontaktowałeś się mailowo i telefonicznie, że czekasz 2 mce na naprawę, która powinna trwać 2 tygodnie i że domagasz się wyjaśnień w tej kwestii.

  • dareks

    dareks 2013-01-28 15:02:56

    Noo, to prawda :D Ciężko jest się do orange dodzwonić, ale na swoim fanpejdzu odpisują błyskawixcznie xD A maila nigdy do nich nie wysłałem ,nawet nie przyszło mi to do głowy ;P pozdro!

  • dareks

    dareks 2013-01-28 15:10:03

    Haha, Kolego, ale ten wpis na facebooku to opublikuj na fanpejdżu firmy orange a nie na fanpejdżu e-interwencji :D

  • Basz

    Basz 2013-03-14 11:15:14

    Witam, pozwolę sobie podpiąć się pod temat roberta.

    mam problem z naprawą telefonu w orange - zamówienia dokonalem przez internet i telefon dostarczył mi kurier, to było w grudniu 2012, przed świętami. W tym momencie mam problem z oprogramowaniem - telefon się ciągle zawiesza, czasami wcale nie mogę go użyć, bo wiesza się parę sekund po włączeniu. Zgłaszałem ten problem w orange, ale nikt nie chce mi podać adresu, pod który mam telefon wysłać. w żadnym salonie w moim rodzinnym mieście nie chcą telefonu przyjąć. Co z tym zrobić? Czy Tobie, Robert, udało się coś zdziałać?

  • denderoni

    denderoni 2013-03-14 11:55:36

    @Basz - każdy salon orange ma w tym przypadku prawo odmówić przyjęcia telefonu, bo nie kupowałeś go u nich. Natomiast rozumiem że zamówienie na tel złożyles bezpośrenio przez stronę orange, tak? żadne allegro, media markty i inne? jesli tak, to powinni Ci wskazać adres, pod ktory masz wysłać tel. sprawdź nawet, czy w regulaminie na ich stronie nie masz podanego takiego adresu. Dziwna sprawa, że nie chcą sami podać O.o

  • Marek23

    Marek23 2013-03-14 12:54:54

    hejka, pamiętaj żeby dokładnie obfotografować swójtelefon zanim go wyślesz gdziekolwiek-zdarza suę niestety, że telefony wracają uszkodzone i nie ma jak udowodnić później, że winny jest kurier czy serwisant.

  • Seba Venus

    Seba Venus 2013-04-08 09:24:29

    Nie możecie się dodzwonić do obsługi Orange, może trzeba spróbować zadzwonić przez T-Mobile :P Powiedziawszy szczerze radzę Ci zmienić sieć, na Orange jest coraz więcej skarg, w T-mobile nie masz jakiegoś raju ale sam wiem, z własnego doświadczenia że jest lepiej niż w Orange zwyczajnie.

  • 2z6ggQ46

    2z6ggQ46 2014-02-10 18:24:16

    Super excited to levitra heliomeds.com bestlifeinsurpolicy.com life insurance quotes for family stuff this more of kind online. of see health insurance online quotes comparehealthinsur.com

  • e4Pz4hDzb

    e4Pz4hDzb 2014-03-03 22:44:43

    Territorial rating has the effect of punishing QuotesChimp because of where they live. It also has the frequent effect of making insurance unaffordable to some of the poorest people in the country, those who live and work in inner cities. To eliminate these inequities, laws should be passed mandating rate-setting based more on the individual policyholder's driving record, mileage driven, and years of driving experience and less upon residence. "Good driver" discounts of up to 20 percent should also be mandated by law. This would act as an incentive to drivers to obey traffic laws, which would have the beneficial side effect of reducing accidents and saving lives.

Dodaj komentarz

 
 

Najpopularniejsze wpisy



    Najnowsze wpisy