Ostrzegamy przed firmą RAM-NET i ACTION !!!

Dodano przez:

Mic

Mic
2013.10.24 10:41

Sposób obsługi naszej reklamacji przez firmę RAMNET  i pośrednio ACTION jest nie do zaakceptowania.  Sprawa trwa od 5.08.2013, czyli już ponad 3 miesiące i do dnia dzisiejszego nie udało nam się zakończyć jej pomyślnie.Obie firmy zaangażowane w temat przestały odpowiadać na nasze maile. Od  ponad 3 miesięcy nie mamy sprawnego komputera gdyż mimo, że wymieniony na nowy egzemplarz to zdekompletowany o utracone w  wyniku procesu reklamacji elementy,czylitwardy dysk, pamięć i system operacyjny wraz z naklejką licencyjną -ich brak  uniemożliwia pracę. Od miesiąca próbujemy odzyskać utracone elementy, które zaginęły pomiędzy serwisem Action i  firmą RAMNET. Nikt ich nie ma. Sytuacja jest patowa. Nie może być tak, że z trzech  firm biorących w  tej transakcji tylko jedna firma jest na wszystkim stratna. Kupiliśmy od firmy RAMNET sprzęt, zapłaciliśmy za niego  i w wyniku reklamacji utaciliśmy niektóre elementy i już nie mamy żadnych szans na ich odzyskanie- nikt nie odpowiada, nikt nie ponosi odpowiedzialności za brak profesjonalizmu, nieuczciwe potraktowanie sprzętu powierzonego do reklamacji. To w końcu wynik braku zwykłej ludzkiej przyzwoitości aby przyznać się do błędu, że obie firmy popełniły błąd - jedna bo odesłała sprzęt klienta w taki sposób że trudno to zidentyfikować  lub w ogóle go nie odesłała, a  druga firma stała się pośrednikiem wirtualnym całego procesu czyli nic nie wie ,nic nie otrzymała no i za nic nie odpowiada.Gdzieś pomiędzy dwoma firmami  jesteśmy my klient, który kupił sprzęt a następnie go zareklamował. Jeżeli przyjrzymy się stronie finansowej to wysłaliśmy  sprzęt na reklamację o wartości 1594 zł  brutto, a w wyniku reklamacji uzyskaliśmy nowy produkt o wartości 849 zł brutto.To chyba  nie jest normalne.Nie jest naszym celem nikogo obrażać nawet jeżeli jest to jakiś niewiarygodnie niekorzystny zbieg okoliczności, czy wynik nieuczciwego działania to nie zmienia to faktu, że myśmy powierzyli Państwu nasz sprzęt do naprawy i w wyniku tego procesu ponieśliśmy stratę w wysokości 745 zł brutto.
W wyniku reklamacji  urządzenia FOXCONN NanoPC straciliśmy  3 dodatkowe elementy i nie jesteśmy w stanie doprosić się o ich zwrot.

Obserwuj Komentarze (2)

Publikuj


Komentarze do artykułu

  • moa

    moa 2013-11-12 11:10:49

    Racja!! o ramnecie to już było ho ho! http://e-interwencja.pl/uwaga-na-sklep-ramnetpl.html

  • 01pERdyHdmq

    01pERdyHdmq 2014-02-10 18:08:54

    I had no before-now and locked idea how this fda levitra heliomeds.com health insurance quotes online comparehealthinsur.com to I'm bestlifeinsurpolicy.com loaded. approach

Dodaj komentarz

 
 

Najpopularniejsze wpisy



Najnowsze wpisy